אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

סודות הגוף: מוצרים שמסייעים לטיפוח הפנים והגוף

מוצרי קולגן הם תוספי תזונה

ענף הקוסמטיקה והטיפוח מתפתח בצורה משמעותית, וזאת לאור פיתוח של מגוון מוצרים אשר נמצאו במחקרים ובניסוי של צרכנים כיעילים לטיפוח עור הפנים והגוף. מהם המוצרים המובילים? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

טיפוח עור הפנים  – זה הזמן להכיר את המוצרים הטובים ביותר

כל אחד מאיתנו רוצה להיראות במיטבו, בלי קשר לגיל. בדיוק לשם כך החלו חברות מובילות בתחומן לייצר ולפתח מגוון מוצרים אשר מתאימים לכל סוגי העור, וזאת בכדי לטפל בבעיות עור אשר כוללות בין היתר פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג כמו גם פצעי אקנה. למעשה, מדובר בתחום אשר הולך וצובר תאוצה בשל המחקרים הרבים והניסויים השונים. ניכר כי באמצעות אותם מוצרים אנו עשויים לראות שיפור במרקם עור הפנים. מוצרי קולגן הם תוספי תזונה אשר הפכו אט אט לפופולאריים במיוחד, וזאת בשל העובדה כי חלבון הקולגן הוא החומר הפעיל אשר אחראי על בניית האלסטיות בעור הפנים. עם השנים, אנו מאבדים את הקולגן וכתוצאה מכך העור נראה יבש, מקומט ולא בריא. על כן, באמצעות נטילה של תוסף תזונה קולגן פלוס ניתן לטפל בקמטים באזור הפנים כמו גם לספק לגוף תוסף אשר ספיגתו היא המקסימלית ביותר. על כן, מדובר במוצר אידיאלי בעבור גברים ונשים אשר מעוניינים לשפר את מרקם עור הפנים – ללא תופעות לוואי ועם מקסימום תוצאה.

מהם המוצרים המומלצים לעור הפנים?

 נוסף לקולגן ניתן בהחלט להשתמש גם בקרם פנים אשר הוא עשיר בתמציות ובחומצות אמינו וכן בטונר אשר מאפשר לספוג את השומן הטבעי של עור הפנים, ובהתאם לכך ליצור עור פנים חלק ומבריק. יתר על כן, חשוב לבצע התאמה של מוצרים ע"י הקוסמטיקאית שלכם, אשר מחזיקה לרוב במוצרים איכותיים ובלעדיים אשר מותאמים באופן ייחודי למרקם עור הפנים, וזאת בכדי להגיע לתוצאות מעולות במינימום מאמץ עם תחזוקה שוטפת.

טיפוח הגוף – מוצרים מהטבע

בתחום טיפוח הגוף ניתן לראות כיצד השימוש בתמציות טבעיות של פרחים עולה, וזאת בשל העובדה כי מדובר בתמציות מצוינות אשר מאפשרות לרכך את עור הגוף, ובעיקר אזורים בעייתיים כמו אזור כף הרגל והמרפקים. שימוש במוצרים טבעיים מאפשר לכם להעניק לגוף את מה שהוא זקוק לו, מבלי להשתמש בחומרים רעילים אשר נוסו על בע"ח. אחד המוצרים המובילים הוא ללא ספק שמן קוקוס אשר כובש את רשתות הפארם, ולא בכדי. בשמן ניתן להשתמש הן בעבור ניקוי וטיפוח עור הגוף כמו גם בעבור מסכה טבעית לשיער. המסכה הזו מצוינת לכל סוגי השיער והיא מאפשרת לחזק אותו, בעיקר בעבור מי אשר סובל מנשירת שיער. מוצרים נוספים ונהדרים כוללים שמנים טבעיים אותם ניתן למרוח אחרי המקלחת וכן תחליב אשר מכיל תמציות טבעיות אשר תורמות לאלסטיות של העור, בייחוד לנשים אחרי לידה אשר סובלות מסימני מתיחה.