אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

סוכך למרפסת – פריט חובה לקיץ הישראלי

מדי שנה, הסנריו חוזר על עצמו: אנחנו מחכים לקיץ שיבוא ויגאל אותנו מהקור המקפיא וכשהוא בא, אנחנו שואלים את עצמנו "מתי זה ייגמר?!", כשאנחנו מנגבים את אגלי הזיעה ממצחנו.

רבות דובר על איכויותיו של הקיץ הישראלי: הוא מוציא את כולנו מהבית, הוא טוב לדיאטה, הוא מהווה הזדמנות לפגוש מכרים ישנים ומעניק ליטוף חם אחרי חורף מקפיא. עם התקדמות הקיץ, הליטוף החם הופך להיות אש יוקדת ואנחנו מוצאים את עצמנו בורחים משמש ישירה בכל הזדמנות אפשרית. כדי לשדרג את איכות החיים שלנו ולהפוך את המרפסת הביתית למקום שנעים לשהות בו יש להתקין סוכך איכותי המתאים לצרכים האישיים שלנו. על מנת לעשות סדר בבלאגן, סקרנו את סוגי הסוככים המתקדמים והמקצועיים ביותר הקיימים כיום.

נפלאות הקיץ הישראלי

ימי הקיץ מזמינים יציאה לאוויר הפתוח, הנאה מחומה של השמש והתרעננות מאוויר המזגנים. בין אם בבריכה, בחצר או בברביקיו, האוויר הפתוח מעניק הזדמנות למפגש חברתי וזמן איכות עם האנשים האהובים עלינו. אבל כמו כל ישראלי, אנחנו יודעים שהקיץ מביא איתו גם תופעות קצת פחות נעימות: הלחות, הזעה, הכבדות הנופלת על הגוף כשכל מה שביקשנו היה כמה שעות של אוויר נקי. כדי ליהנות מהאוויר הפתוח, אנחנו לא חייבים לרדוף אחר כל פיסת צל ויכולים להביא את הצל עד אלינו.

הנאה משבת בבוקר עם חברים, יום ברביקיו במרפסת והיכולת לתצפת על הנוף וליהנות ממוזיקה איכותית בלי להסתגר בבית מתאפשרת הודות להתקנת סוכך איכותי המעניק איכות חיים גבוהה, נוחות מקסימלית ואפשרות להתפנק על תענוגות החיים. בשל תנאי מזג האוויר המאפיינים את ישראל והודות לטכנולוגיות המתקדמות שנכנסו לתחום ההצללה, תוכלו למצוא סוגים שונים של פרגולות שיהפכו את הקיץ שלכם לאוורירי, נעים ומלטף את העור.

סוכך זרועות סופר

סוכך זרועות סופר הוא סוכך רחב ידיים, הכולל שתיים, שלוש או ארבע זרועות תמך, בהתאם לגודל הדרוש לכיסוי והצללה. הסוכך מאובזר במנגנון MBK מתוצרת גרמניה השומר על יציבות ודיוק מקסימליים. על מנת לשמור על הסוכך גם בימי השמש החמים ולאפשר תפעול פשוט ונוח, חומר הגלם העיקרי ממנו בנוי סוכך "סופר" הוא אלומיניום, מתכת קלה אותה ניתן לעגן לקיר או לתקרה.

על מנת לאפשר התאמה מקסימלית לצרכים האישיים של כל אדם, הסוכך מצויד במערכת לוויסות זווית הפתיחה, המאפשרת לשנות את השיפוע בהתאם למיקום השמש, תנאי מזג האוויר וניקוי של הסוכך אחת לתקופה.  המנגנון הידני מאפשר דיוק במיצוב הסוכך. חובבי הנוחות יוכלו ליהנות מהתקנה של מנוע חשמלי משולב הפעלה ידנית, המקל על פתיחה, סגירה וכיוונון הסככה.

סוכך קסטה מלאה

למרות שרבים מאמינים כי הסוכך "קסטה" קרוי על הגלידה האהובה והמוכרת, למעשה הקסטה היא הצילינדר אליו מקופלת הסככה במצב סגור. סוכך "קסטה" ניחן בגמישות שלו וביכולתו להתאים לכל מצב. הוא מעוטר בפסים וכיום אין כמעט מי שאינו מכיר אותו. תפעול הסוכך הוא קל ופשוט, ומאפשר קיפול של הסככה לתוך צילינדר אליפטי סגור המגן על הבד במשך כל ימות השנה ומעניק תחושה של מרחב כאשר אין צורך בהצללה.

סוכך זרועות כפול

סוכך גדול במיוחד המהווה הרכבה של שני סוככי זרועות בגודל סטנדרטי. הודות לזרועות תוצרת גרמניה, תפעול הסוכך נוח, פשוט ואינו מצריך מאמץ רב. סגירת הסוכך ופתיחתו מתאפשרות באמצעות מנוע או מנואלה ידנית לקיפול הסככה על צינור בד משותף. סוכך זה אידאלי לבתים בעלי חצרות גדולות במיוחד: הוא מאובזר בשש זרועות ומתאים לשטח של לא פחות מ-36 מטרים רבועיים.

כדי להפוך את הקיץ לא רק לנעים אלא גם לחוויה בלתי נשכחת, יש לדאוג לקיומם של התנאים הבסיסיים החיוניים. יחד עם זאת, יש להתאים את הסוכך למרפסת על פי פרמטרים חשובים כגון: מטרת השימוש בסוכך, מאפייני הדירה, אורחות החיים של בני הבית, נתונים טכניים ועוד. לפיכך, חשוב להיוועץ באיש מקצוע לפני הרכישה ואף לערוך סיור פיזי להתרשמות מהמצאי הקיים בחנויות.