אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

פתרונות תקשורת לעסקים

 

כל עסק צריך לקחת בחשבון שגם אם נדמה שהוא מסתדר ללא טכנולוגיה מתקדמת, הרי שהמתחרים שלו כנראה שכן התקדמו, משמע הלקוחות של המתחרים נהנים משירות הרבה יותר טוב וזהו נתון שאין להשלים עמו. מכאן שבין אם מבקשים ליישר קו עם המתחרים ובין אם מבקשים להתייעל ובו זמנית לחסוך זמן וכסף, הרי שמומלץ להכיר אלו פתרונות מתחום התקשורת קיימים כיום במיוחד עבור עסקים.

היצע נרחב ומותאם אישית

רגע לפני שנצלול להכיר את האופציות השונות, נתעכב להסביר שפתרונות אלו מיוחסים לתחום המחשבים והשרתים – לכל מה שנוגע לחיבור לאינטרנט, נקודות גישה, חומות אש, תקשורת פנים משרדית, גיבוי, שרת  מרכזי, באגים ואבטחת מידע. משמע התחום נרחב, נוגע באינספור צרכים ותמיד ניתן להתאמה אישית – בהתאם לדגשים נקודתיים וגודל העסק. לאור הדברים גם אם שני עסקים מתחום שירות לקוחות פונים ליהנות מפתרונות תקשורת, סביר להניח שכל עסק ייבחר במערך פתרונות מעט שונה.

טכנולוגיית מידע

טכנולוגיית מידע הינה נישה בתחום פתרונות תקשורת. מדובר בטכנולוגיות מתקדמות שמסייעות לנהל ולנתב מאגרי מידע. בין היתר הטכנולוגיות השונות מסייעות לאחסן, לעבד, להגן ולהעביר מידע, כאשר פה טכנולוגיית IT מקבלת מקום של כבוד. מכאן שמערכות תקשורת (ומידע בפרט) מסייעות לעובדים לתקשר, לעקוב אחר מידע, להצליב נתונים, לשתף מידע ובאופן כללי לייעל את סך העבודה.

ליווי מקצועי

על מנת להפיק את המרב, על כל עסק לקבל ייעוץ מקצועי, כי עסק שאינו יודע אלו פתרונות קיימים, לא יכול לכוון גבוה כפי שהמציאות מאפשרת. מכאן שיש לבחור נכונה ולאחר מכן להתקין באופן מקצועי, כאשר לכל אורך הדרך חשוב לדעת שישנו ליווי צמוד, ליווי שבעת הצורך מסייע ומעניק שירותי הדרכה.

פתרונות תקשורת מובילים

  • נתב אבטחה – נתב אבטחה מאפשר להגן על העסק ולגשת אליו באופן מאובטח מרחוק, כך שבין היתר ניתן להיות רגועים מפני שלל תוכנות זדוניות.
  • שירותי גיבוי בענן – תוכנה זו מאפשרת לשתף, לשחזר ולגבות מידע ממחשב, תוכנות ושרתים, וכל זאת באופן אוטומטי, מאובטח ומתוזמן.
  • מרכזייה מושתת שירותי ענן – מרכזייה מושתתת שירותי ענן מאפשרת להיפטר מהמרכזייה הפרטית ובו זמנית ליהנות מסל של יתרונות, כגון נתב שיחות, תא קולי, שיחות ועידה, הקלטה, ניהול שיחות ע"י אפליקציה ועוד, כאשר המרכזיות היותר מתקדמות מציעות שירותים נוספים, כגון מערכת לניהול תורים, יצירת דוחות וכדומה.  
  • ניטור מידע – שימוש מושכל בחיישנים מתקדמים מאפשר שליטה מלאה, למנוע בלאי ולחסוך באנרגיה. כך למשל ניתן לעקוב אחת טמפרטורת המקרר, הלחות באוויר וכדומה.
  • שירותי הדרכה – לצד שלל פתרונות מובילים, חשוב לוודא שצוות העובדים ישלוט בשלל האלמנטים, ועל כן חובה להעביר מערכי הדרכה, ולו באמצעות פתרונות תקשורת מקוונים.
  • מצלמת IP – מצלמה מובנית אפליקציה מאפשרת צפייה בעסק בכל רגע נתון, כאשר ההקלטה מאובטחת בחוות השרתים ומאפשרת לתכנת מראש את מיקום וזמני ההקלטה.
  • טלפון IP – במקום להמשיך להחזיק בקווים רגילים, מומלץ לבצע שיחות על גבי הרשת האינטרנטית. צעד זה מאפשר להוזיל את עלות השיחות ובו זמנית את עלות הקמת ותפעול המערכת הטלפונית.

מיישרים קו עם הקידמה

זכרו שאנו חיים בעולם אלקטרוני, החידושים ממשיכים להציף והלקוחות רגילים לרמת שירות גבוהה מבעבר. מכאן שבין אם מבקשים להרשים לקוחות, למזער בהוצאות ולמנוע טעויות אנוש – מומלץ להיעזר בפתרונות תקשורת, כאשר אם מדובר בעסק גדול, בין היתר ראוי למנות אדם שיתעסק בכל הנוגע לתחום – ייעוץ, התקנה, תפעול ותיקונים. כמו כן, אם נחזור לרגע אל נקודת ההתחלה, נציין שחשוב ביותר להקפיד על תכנון מושכל, כולל התייחסות למערכות חשמל, מצלמות אבטחה, שיפוצים נחוצים וכדומה. הקידמה כבר כאן – נצלו זאת!