אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

מיתוג עסקי

חלק בלתי נפרד מהתוויית הזהות העסקית והשיווקית של כל עסק באשר הוא קשור למיתוג שלו. הכוונה היא איך ייראה העסק בעיניהם של לקוחות, של מתעניינים ושל אנשים אקראיים שייתקלו במודעות או פרסומים ויכולים להפוך בעצמם ללקוחות ביום מן הימים. מיתוג הוא תהליך שלם שצריך לבצע אותו עם אנשי מקצוע מעולמות הייעוץ העסקי או השיווק ויש להתאים את המיתוג לכל עסק בנפרד על פי מגוון מאפיינים ייחודיים שקשורים ונכונים רק לו. אחד הנושאים החשובים שצריך להתייחס אליו הוא צילומים מקצועיים של בעל העסק ושל יצירת מצגים חזותיים של השירותים או המוצרים שהוא מציע לקהל הלקוחות שלו.

 

דוגמאות מוכרות למיתוג עסקי

הנושא של צילום כחלק בלתי נפרד מהתהליך של מיתוג עסקי גם הוא נושא שצריך לקבל התייחסות אישית עבור כל עסק ועבור כל עסק. צלם מקצועי יידע איך להעביר מסר שיווקי אישי של בעל העסק לאחר שיבין בדיוק מי עומד מולו ומה הוא עומד לצלם. הוא גם יהיה זה שיקבע איך ייראה סט הצילומים. צלם עיצוב פנים למשל יגיע אל דירה מעוצבת, נקייה ויפה ויצלם דוגמאות של עקרונות שהנחו את המעצב והביאו לקביעת עובדות בשטח – משחק של אור וצל, יישום כיווני אוויר, ניצול מלא ואופטימלי של חלל החדר וכמובן שילוב בין רהיטים לחפצי נוי כך שהם משלימים אלה את אלה.

 

החשיבות של צילומים מקצועיים ברמה גבוהה

לא כל אחד שיש לו מצלמה יכול פשוט להתחיל לצלם, בוודאי שלא תמונות שצריכות להיות מקצועיות ולהעביר מסר שיווקי. יש חשיבות גבוהה לכל דבר שיופיע בצילום ולכן צלם שלוקח חלק בתהליך של מיתוג עסקי חייב להיות מנוסה, מיומן ומקצוען. רק כך הוא יוכל להציע רעיונות טובים ומוצלחים לכל עסק שעובד איתו וכך לקבוע באיזו דרך יהיה הכי נכון לבצע כל סוג של צילום. גם עבור הצלם עצמו יהיה כאן מעין תהליך שבו הוא יבין בדיוק מה חשוב שייראה דרך התמונות ועל פי התהליך הזה שהוא יבצע יהיה לו קל יותר להציע את אופן הצילום.