אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

איך דיקור סיני משנה את החיים ?

דיקור סיני

 

כולנו מחפשים אחר הדרכים לשפר את החיים שלנו. את הדרכים אשר יאפשרו לנו לחיות חיים בריאים ומאושרים. אין הכוונה כאן רק לטיפול במחלות אלא שמירה כללית על בריאותנו והרגשתנו הטבעית. בשנים האחרונות אנשים רבים מתעניינים ברפואה הסינית ובדיקור הסיני בפרט ומתחילים להבין שהדיקור הסיני יכול לסייע לנו בדרכים שונות. אז כיצד הדיקור הסיני, אותה מסורת עתיקה, יכול לסייע לנו בחיים המודרניים?

  1. טיפול בסטרס – סטרס היא המחלה של המאה ה כולם סובלים מסטרס והדבר פשוט הורס לנו את הבריאות. הסטרס פוגע במערכת החיסונית וכאשר חושבים על זה כל כאב או מחלה, בעצם מקורם בסטרס. הדיקור הסיני יכול לסייע לנו להתמודד עם מצבי סטרס.
  2. בעיות שינה – אולי זה קשור לסטרס, אולי לבעיות הורמונליות, או בעיות אחרות, אבל רבים מאיתנו סובלים מבעיות שינה. חלקנו מתקשים להירדם, אחרים מתקשים לישון שינה איכותית ורציפה. בעיות שינה כמובן גוררות איתן גם בעיות אחרות. דיקור סיני יכול לסייע גם בבעיה זו.
  3. חיזוק המערכת החיסונית – המערכת החיסונית של הגוף היא מה שמגן עלינו ממחלות שונות. אך המערכת עצמה יכולה להיפגע מאינספור דברים, כמו למשל סטרס אך לא רק. דיקור סיני יכול לחזק את המערכת החיסונית.
  4. טיפול בכאב – אנשים רבים סובלים מכאב; בעקבות פציעות, מחלות ואפילו מסיבות נפשיות. דיקור סיני יכול להיות שיטה טובה להתמודדות עם כאב ללא צורך בתרופות וללא תופעות לוואי שיש לתרופות.
  5. טיפול בבעיות הורמונליות – ההורמונים שולטים על תהליכים שונים בגוף ולפעמים הם יוצאים משליטה. מאקנה בגיל הנעורים ועד תסמונות של גיל המעבר. הדיקור יכול לסייע בוויסות בעיות הורמונליות.
  6. טיפול במצבי רוח – מי מאיתנו לא הרגיש פעם קצת בדאון או אפילו סבל מבעיות של דיכאון. מסתבר שדיקור סיני יכול לעזור לנו גם בטיפול בבעיות מסוג זה. שוב פעם נזכיר, ללא שימוש בתרופות פסיכיאטריות המלאות בתופעות לוואי והשלכות תפקודיות.

 

היום בשביל דיקור סיני אין צורך להרחיק לסין. מטפלים ברפואה סינית ניתן למצוא גם בארץ ואפילו במסגרת טיפולים משלימים בקופות החולים.