אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

ספירולינה – כל היתרונות יחד

ספירולינה משמע אצה טרייה שהיא מצמחים עתיקים ונחשבת מזון בעולם הקדמה. כן, זה בהחלט מזון עם ערכי תזונה מהעשירים ביותר בלא מעט מינרלים וויטמינים. ברזל ,חלבונים, ויטמינים וכן מינרלים- אלו הם רק חלק מהמרכיבים של האצה עצמה. כמו כן, מרכיבה אותה אצה גם נוגדי חמצון וכך שומרת על הגוף ממחלות ותחלואות שמקורן הוא בחמצון יתר. מיותר לציין כי יש לא מעט מזונות שבהם ערך החומציות גבוה, מאידך, במקרה הזה, הספירולינה, מציגה משהו אחר לגמרי ובדיוק על כך, רצינו לדבר אתכם במאמר הבא.

מהם היתרונות של הספירולינה

כפי שהבנתם, אצת ספירולינה מביאה לא מעט יתרונות, ביניהם, מוצר ללא עיבוד או שימור כלשהו וכך גם מוצר טרי, טבעי ובעיקר בריא. היתרון הגדול ביותר של המוצר הזה הוא גם בערכים התזונתיים, כאמור, אצה זו היא מיקרוסקופית ומציגה ערכי תזונה מהגבוהים במיוחד. נכון להיום, יותר ויותר אנשים משתמשים באצה זו ברחבי העולם וכנראה שיש לכך סיבה טובה. ערכים תזונתיים גבוהים, אופן הגידול ביחס לשאר הגידולים וכמובן, חוויה של מזון טרי ובעיקר עשיר בכל מה שמתחיל ונגמר בבריאות. בכדי להשיג את כל היתרונות של האצה, חשוב ביותר לצרוך אותה במצב טרי, כלומר, רצוי שלא לצרוך אותה כשהיא עברה תהליכי ייבוש שהרי זה עלול לפגום בערכים התזונתיים ואף בטעם. ספירולינה קיימת מיליארד שנים אם לא יותר וכנראה, זה מה שבסופו של דבר הופך אותה לעתיקה ביותר מבין כל אשר הצמחים.

ספירולינה – למה זה כל כך נצרך?

ספירולינה, שמה ניתן לה נוכח הצורה ההנדסית שלה וזה שצורכים אותה מעל למיליארדי שנים, זו בטח לא הסיבה היחידה. הספירולינה משמשת למאכל מזה מאות שנים החל מדרום אמריקה ועד לשבטים במרכז אפריקה. מכאן, המסקנות הן כי המזון הזה הוא אכן סיכוי טוב יותר לחיים טובים ובעיקר בריאים יותר. למעשה, נוכח ההצלחה הגדולה, קצב הגדילה של הצמח מהיר ובתנאים של גידול נכונים הוא בהחלט יכול לענות על ההגדרה הבריאותית הטובה ביותר.

הידעתם? אצה זו מאפשרת השגה של כמויות חלבון בלתי מבוטלות ולכן, אנשים שמתאמנים וצריכים את זה כחלק מחומצות אמינו – יכולות להשיג את זה באמצעות הצריכה שלה. הנה לפניכם חלבון צמחי מלא ולמעשה קל יותר לספיגה ביחס לחלבון מן החי. הידעתם? מחקרים אמרו את דברם, בצומח תמצא כמות חלבון בלתי מבוטלת ומזמן שזה לא מצוי רק בחי מה שבהחלט שווה בדיקה. ביטא קרוטן, תרד, כמות שהיא פי שלוש מכבד, ברזל, פי עשר יותר סידן ועוד.  כמו כן, מכילה הספירולינה נתרן, מגנזיום, נחושת, אבץ ואפילו מווסת רמות של סוכר בדם – כאמור, מינרל הכרום.

רוצים לשנות את אורך החיים שלכם? ספירולינה – הגיע הזמן לייצר את השינוי שיביא לכם את הטוב ביותר.