אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

רגע לפני שמתקרחים: 5 טיפולים ששווה לנסות

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים, נשים וגברים כאחד, סובלים מתופעות של התקרחות ונשירת שיער מואצת. זו תופעה שאומנם נחשבת טבעית ונובעת מסיבות שונות, אך היא פוגעת באחד מהסממנים החשובים ביותר שיש לכל אדם בנוגע לבריאות שלו. השיער מסמל מבחינת רבים מאיתנו את הנעורים, והוא חלק בלתי נפרד מהנראות שלנו, ולכן לסובלים מהתקרחות יש צורך להתמודד עם הבעיה בכדי להרגיש טוב עם עצמם. איך ניתן להתמודד עם הבעיה?

חמשת הטיפולים המשפיעים ביותר על תופעת ההתקרחות

  1. השתלת שיער – אין ספק שלאחרונה, השתלת שיער בטורקיה הפכה לפופולארית. זהו טרנד רווח מאוד בשנים האחרונות של כבש את ליבם של ישראלים רבים. ההשתלות נערכות במכונים מפוקחים ועל ידי צוותים רפואיים מקצועיים, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים לאורך כל התהליך. את התוצאות בתהליך השתלת שיער רואים באופן מיידי, כבר עם סיום ההשתלה ויכולים להנות מהן לאורך שנים רבות.
  2. תכשירי שיער – יש לא מעט תכשירי שיער בשוק אשר מאפשרים לכם לחזק את שורש השערה ובתוך כך לגדל מחדש את השיער שלכם כפי שאתם מכירים אותו משנות הנעורים. תכשירים אלו מתבססים על שימוש במינוקסידיל – אשר התגלה כמוצר המעודד צמיחת שיער.
  3. טיפולים טבעיים – כמו בכל עניין פיזיולוגיה אחר גם בתחום ההתקרחות ישנן תרופות סבתא רבות שיכולות לספק תוצאות טובות יותר או פחות. בין אם מדובר בשימוש בביצה חיה ובין אם בתערובת של דבש וצמחי מרפא ובין אם זהו שמן קיק. למעשה, כל אחד יכול למצוא את הדרך הטבעית שעובדת עבורו בצורה הטובה ביותר.
  4. שינויים בתזונה – לעיתים רבות תופעות של התקרחות הן התגובה הטבעית של הגוף לשינויים קיצוניים בהרגלי האכילה. לכן אם אתם נמצאים בדיאטה חריפה אשר משפיעה על צמיחת השיער שווה לנסות לשנות את התפריט ולהתאים אותו ללוח הזמנים שלכם מחדש. במקרה כזה כמובן מוטב להתייעץ עם תזונאית.
  5. תוספי תזונה וויטמינים – כמו כן מחסור בברזל או אבץ עשוי להשפיע על קצב גדילת השיער ויכול לשנות משמעותית את מרקם השיער שלכם. במקרה כזה מומלץ לפנות לרופא ולבקש תוספי תזונה מיוחדים.

שינוי קטן עם משמעות גדולה לשיער שלכם

כל שינוי קטן בהרכב השיער שלנו עשוי להיות בעל השפעות מרחיקות לכת על הביטחון העצמי או על ההתנהלות היומיומית. בדיוק מסיבה זו אנשים מן השורה לא מוכנים למצוא את עצמם במצב בו השיער לא מטופל כאשר יש תופעות של התקרחות. אז אם גם אתם סובלים מנשירת שיער קיצונית, וקשה לכם להסתכל על עצמכם במראה – אתם לא חייבים לסבול! השקיעו זמן ומאמץ על מנת למצוא את הטיפול שמתאים לכם ויספק לכם את התוצאות האידיאליות ביותר.